Huutokauppa 27.10.2012

Luettelo Bibliofiilien Seuran kirjahuutokaupassa Helsingin kirjamessuilla 2012 myytävistä kohteista. Huutokauppa järjestetään lauantaina 27.10.2012 klo 11-14 Messukeskuksen Auditoriossa (201, eteläisen sisäänkäynnin toinen kerros). Meklarina toimii Pekka Timonen. Näyttö lauantaina 27.10.2012 klo 10-11 Auditorion aulassa. Kohteet ovat huutokauppaa edeltävinä päivinä nähtävillä Bibliofiilien Seuran messuosastolla 7r57.
Huutokaupan säännöt:
1. Kirjat myydään siinä kunnossa, kuin ne ovat myyntihetkellä. Huutajilla on mahdollisuus tutustua kirjoihin ennakolta.
2. Ennakkotarjouksia voi jättää viimeistään perjantaina 26.10.2012 klo 18 mennessä kirjallisesti Bibliofiilien Seuran messuosastolle tai sähköpostitse kirja-asiamies@bibliofiilienseura.fi.
3. Kaikkien kohteiden pohjahinta on kuusi euroa, ellei toisin ole mainittu.
4. Huutokaupan minimikorotukset ovat kaksi euroa 50 euroon saakka, sen jälkeen viisi euroa 200 euroon ja yli 200 euron jälkeen 10 euroa.
5. Huudot maksetaan käteisellä. Kirja-asiamiehen kanssa voi etukäteen sopia maksusta tilisiirrolla. Ennen huutokauppatilaisuutta on mahdollista kuitata huutonumero, jonka haltija voi maksaa kaikki huutonsa huutokaupan jälkeen.
6. Ennakkotarjouksella huudetut kirjat lähetetään postiennakolla, ellei muuta ole tarjouksen tekijän kanssa etukäteen sovittu.
Huutokauppaluettelo löytyy tästä!