Liittyminen

Bibliofiilien Seura ry on vuonna 1958 perustettu kirjanystävien valtakunnallinen yhdistys, jonka tarkoituksena on toimia yhdyssiteenä Suomen bibliofiilien kesken. Herätämme ja pidämme vireillä kirjoihin ja muihin painotuotteisiin kohdistuvaa mielenkiintoa ja harrastusta maassamme.

Bibliofiilejä eli kirjan ystäviä on seurassa noin 800. Jäsenet asuvat eri puolilla Suomea ja edustavat eri aloja, ammatteja ja ikäryhmiä. Yhteistä on kiinnostus kirjaan ja kirjankeräilyyn. Neljä kertaa vuodessa ilmestyvä jäsenlehti Bibliophilos on perustettu vuonna 1942.

Seura järjestää kirjankeräilyyn liittyviä jäsentilaisuuksia, näyttelyitä ja retkiä. Vuosittain osallistutaan kirjamessuille Helsingissä, Sastamalassa ja Turussa.

Seuran jäseneksi voi liittyä jokainen seuran toiminnasta kiinnostunut kirjaharrastaja. Jäsenmaksu on 50 euroa, mikä sisältää Bibliophiloksen vuosikerran. Lehden voi tilata ilman liittymistäkin.

Lähetä alla oleva liittymislomake osoitteeseen:

Bibliofiilien Seura ry
PL 17